Jako zavedená globální značka neustále oživujeme svou nabídku zaváděním jedinečných inovací a ve stále větší míře přispíváme k rozvoji udržitelné společnosti. Níže najdete příklady inovací a aktivit v historii existence společnosti.
2018
V roce 2018 jsme oslavili 50. výročí! V úzké spolupráci se zákazníky jsme vyrostli v globálního lídra v oblasti profesionální hygieny. Teď jsme připraveni utvářet na poli profesionální hygieny budoucnost.
2017
Uvádíme na trh Tork PeakServe®. První významná inovace na trhu s prostředky pro sušení rukou, která po desítkách let konečně zajišťuje plynulejší provoz na toaletách a v umývárnách s vysokou návštěvností.
Uvádíme na trh Tork PaperCircle®. První služba recyklace použitých papírových ručníků na světě.
2014
Uvádíme na trh Tork EasyCube®. Připojené zásobníky poskytují pracovníkům úklidu a správcům budov informace o tom, co, kdy a kde je potřeba, čímž se zcela mění logika úklidu a čištění.
2010
Uvádíme na trh řadu zásobníků Tork Performance. První řada zásobníků navržená pro papírové a čisticí utěrky, která pracovníkům pomáhá udržovat ve výrobních prostorách pořádek a profesionální prostředí.
2009
Uvádíme na trh Tork Easy Handling®. Ergonomický systém balení zjednodušuje otevírání, přepravu a likvidaci a vytváří nový standard v rámci odvětví.
Globální nabídka pro každý segment
Přidáním nových funkcí jsme u našich zásobníků vytvořili nové standardy a pokračujeme v růstu na globálních trzích. V tomto desetiletí jsme se stali skutečným světovým lídrem.
2007
Uvádíme na trh řadu zásobníků Tork Performance. První řada zásobníků navržená pro papírové a čisticí utěrky, která pracovníkům pomáhá udržovat ve výrobních prostorách pořádek a profesionální prostředí.
2003
V Severní Americe uvádíme na trh systém Tork Xpressnap®. Znamená obrat v oblasti běžných ubrousků ze zásobníků, protože zaručuje snížení jejich spotřeby o 25 %.
2002
Uvádíme na trh QuickDry. S technologií TAD (sušení proudem horkého vzduchu) si zákazníci osuší ruce ještě rychleji a snadněji.
Budování vedoucí značky
Rozšiřováním své nabídky a doplňováním inovací, které nastavují nový standard v oblasti profesionální hygieny, pokračujeme v budování vedoucího postavení své značky.
1995
Mölnlycke získává PWA a s ní přicházejí čtyři značky: Apura, Hotel Exclusive, MAP a Amandi. Je rozhodnuto, že jako přední značka v oblasti profesionální hygieny dostane přednost Tork.
1993
Představení řady kovových zásobníků navržených tak, aby vyhovovaly potřebám v rámci nejnáročnějších podmínek.
1992
Tork je jedním z prvních výrobců hygienického papíru, kteří začali v rámci výzkumu a vývoje používat hodnocení životního cyklu.
1995
Uvádíme na trh řadu zásobníků Box 90, kterou navrhl slavný automobilový designér Giorgetto Giugiaro.
Systémy, které přinášejí skutečnou změnu
Nová řešení nás přivádí na nová pole působnosti a nové trhy po celém světě.
1987
Nová řešení nás přivádí na nová pole působnosti a nové trhy po celém světě.
1986
Mölnlycke kupuje závod Edet Bruk a jako první začíná v oblasti profesionální hygieny používat pro výrobu jednorázových produktů recyklovaný papír.
1980
Tork vstupuje na americký trh a v kampani zaměřené na zvýšení povědomí o značce vystupuje švédský boxer v těžké váze Ingemar „Ingo“ Johansson.
80. léta
Uvádíme na trh řadu zásobníků Box 80. Kompletní řada zásobníků v různých barevných provedeních je první na trhu. Zásobník je vyroben z průhledného plastu, který pomáhá zákazníkům zjistit, kdy je třeba je doplnit.
1979
Tork vstupuje na pole toalet a umýváren s kompletním systémem mýdel: zásobníkem S-Box a řadou mýdel pro různé potřeby, jako jsou varianty „extra jemné“, „do náročných podmínek“ a „na vlasy a tělo“.
Historie inovací
Příběh značky Tork začíná v roce 1968 vytvořením utěrky „All-Tork“. „Torka“ znamená ve švédštině „osušit“ nebo „utřít“.
1975
Skupina SCA získává Mölnlycke, název Mölnlycke však zachovává a začíná spolupracovat na výrobních technologiích, výzkumu a vývoji a získávání vláken.
1973
Uvádíme na trh zásobník M-Box s bezdutinkovým systémem se středovým odvíjením. Tento zásobník se stal na celá desetiletí nejpoužívanějším zásobníkem v oblasti profesionální hygieny.
1968
Na trh je uvedena utěrka All-Tork, která představuje první jednorázovou utěrku určenou jako náhradu hadrů. To byl začátek naší cesty inovacemi, kterými budeme stále znovu vytvářet nové standardy na trhu s profesionální hygienou.