Jak zajistit, aby se cestující cítili na letišti skvěle

Provozní manažeři letiště musí dostát očekáváním cestujících a zajistit kvalitu při každé interakci. V článku níže se dočtete více o pocitech cestujících na letištích. 

 
Letiště nejsou jen odbavovací haly. Většina z nich představuje komplexní multifunkční cestovní centra s širokou škálou služeb, které přispívají k celkovým tržbám letišť. Airport Service Quality (ASQ) je špičková služba pro cestující na letištích a srovnávací program, který měří spokojenost zákazníků. Jejich studie ukazují, že existuje přímá souvislost mezi spokojeností zákazníka a tržbami.*
 
Mnoho správců zařízení letiště se nově soustředí více než na tradiční správu zařízení na zajištění pohody lidí. V čem je rozdíl? V rámci zajištění pohody lidí je cílem dostát očekávání cestujících a poskytnout kvalitu při každé interakci. Návštěva letiště hraje v celkovém dojmu z cesty důležitou roli, takže každá interakce a kontakt jsou důležité.
 
Spokojenost cestujících je dnes možná více než kdy dříve ovlivněna úrovní hygieny a čistoty v halách a na toaletách. Z hlediska údržby to znamená zajistit trvale vysokou úroveň čistoty a hygieny a předcházet stížnostem. S tím, jak rostou požadavky na větší efektivitu provozu, se zvyšuje i zájem o řešení, která šetří čas a snižují pravděpodobnost vyčerpání zásob, plýtvání a vzniku nepořádku. Je zde též poptávka po optimalizaci provozu, které lze dosáhnout pomocí technologie založené na získávání údajů v reálném čase. 
 

tork_easycube_cleaner_800x500.jpg  


Jak může úklid na základě reálných údajů zlepšit dojem cestujících na letišti

Toaletami na letištích projde každý rok nespočet cestujících. Poskytovatelé správy a údržby nemovitostí musí být neustále schopni řešit nejnaléhavější výzvy dneška a zároveň se musí připravit na komplikované výzvy zítřka. Intenzita provozu návštěvníků je velmi nerovnoměrná a ve špičkách velmi vysoká. Každý jednotlivý cestující ale očekává, že když navštíví toalety, budou čisté a bude tam k dispozici toaletní papír, papírové ručníky a mýdlo.
 
Úklid na základě reálných údajů znamená, že pracovníci úklidu a jejich nadřízení mají v reálném čase k dispozici data týkající se potřeby úklidu. Díky tomu je možné se věnovat úklidu přesně v době, kdy je to potřeba, v místě, kde je to potřeba, a zaměřit se na to, co je potřeba. Vzhledem k tomu se omezí plýtvání časem a ušetřený čas je možné věnovat lepší kvalitě úklidových prací tam, kde jsou nutné. Nadřízení mohou navíc analyzovat vývoj dat v čase a zlepšit plánování, nákupy a logistiku.
 
Úklid na základě reálných údajů umožňuje pracovníkům úklidu odvádět s menším úsilím lepší práci. Díky znalosti potřeb v reálném čase je práce smysluplnější, méně stresující a kvalitnější. Pomáhá vyhnout se stížnostem dříve, než k nim dojde, a přispívá k pozitivnímu dojmu cestujících. Už žádné prázdné zásobníky a neuklizené prostory. 
 
Vítejte v éře úklidu na základě reálných údajů.

Úklid na základě reálných údajů

Pokud máte v reálném čase k dispozici údaje o potřebě úklidu, můžete výrazně zlepšit správu úklidových prací, a to ve třech důležitých směrech:

Doporučení produktů

Literatura a zdroje