Spokojení cestující, lepší obchodní výsledky. Čisté toalety jsou základem pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Pomoci může balíček Tork hygiena na letištích.
Čistší terminál znamená lepší obchodní výsledky
Studie spojují čistotu terminálů se spokojeností cestujících a větší spokojenost s vyššími příjmy letiště.
1%
zvýšení spokojenosti cestujících vede k 1,5% nárůstu jejich výdajů v oblastech, které nesouvisí přímo s létáním.*
č. 1
Špinavé a přeplněné toalety a umývárny jsou pro hosty v místech s vysokou návštěvností problémem č. 1.**
71 %
hostů v podnicích s vysokou návštěvností má s toaletami a umývárnami špatnou zkušenost.**
1 ze 3
hostů, kteří se vyhýbají návštěvě toalet a umýváren, omezuje svou konzumaci jídla a pití, aby na toalety nemusel.**
Obchodní argumenty pro zavedení úklidu na základě reálných údajů
Omezte dopad na životní prostředí
Uhlíkově neutrální zásobníky Tork, Tork PaperCircle, certifikované náplně a úklid na základě údajů v reálném čase pomáhají letištím snižovat emise uhlíku a objem odpadu.
Chcete se dozvědět, jaké potenciální výhody může balíček Tork hygiena na letištích přinést v rámci provozu vašeho letiště?
Naplánujte si hodnocení vašeho pracoviště
Tork hygienické systémy pro místa s vysokou návštěvností
Literatura a zdroje
* ACI, 2019 „Airport customer experience, between management and execution.“
** Průzkum IPSOS, v němž bylo v USA, Spojeném království, Německu, Francii, Polsku a Švédsku dotazováno 3 000 lidí, kteří v nedávné době navštívili místo s vysokou návštěvností; 2016.
Tork je globální značkou skupiny Essity.. Skupina Essity je globálním výrobcem a dodavatelem produktů osobní hygieny, hygienického papíru a výrobků ze dřeva ve více než 100 zemích světa. Další informace najdete na stránkách www.essity.com