Naše historie

Značka Tork je hrdá na svou historii plnou inovací. Od samotného začátku, kdy jsme přišli s jednorázovými utěrkami, až po úklidový software založený na datech, který jsme uvedli na trh nedávno, stále odhodlaně pomáháme svým zákazníkům zlepšovat jejich podnikání. V úzké spolupráci se svými zákazníky jsme vyrostli v globálního lídra ve sféře profesionální hygieny. Nyní se chceme společně s vámi podílet na utváření budoucnosti v oblasti profesionální hygieny.
 
 
2008_to_2017.jpg

Od celosvětového lídra po tvůrce trhu

Jako zavedená globální značka i nadále rozšiřujeme svou nabídku s využitím jedinečných inovací a stále intenzivněji přispíváme k rozvoji udržitelné společnosti. Níže naleznete vybrané produkty, které jsme uvedli na trh, a události, ke kterým došlo v historii firmy.
 
2018
V roce 2018 slavíme 50. výročí! V úzké spolupráci se svými zákazníky jsme vyrostli v globálního lídra ve sféře profesionální hygieny. Nyní jsme připraveni tvořit budoucnost profesionální hygieny!
 
2017
 Uvedení zásobníku Tork PeakServe®. První velká inovace na trhu v oblasti sušení rukou za celá desetiletí zlepšuje provoz toalet a umýváren s vysokou návštěvností. Více informací o zásobníku Tork PeakServe. https://www.tork.cz/peakserve/  
 
Uvedení služby Tork PaperCircle®. První recyklační služba pro použité papírové ručníky na světě. 
 
2014
Uvedení zásobníku Tork EasyCube®. Datově propojené zásobníky poskytují úklidovému personálu a správcům zařízení informace, co je kdy a kde zapotřebí, a zcela mění logiku provádění úklidových prací. Více informací o zásobníku Tork EasyCube. https://www.tork.co.uk/easycube/ 
 
2010
Uvedení řady zásobníků Tork Performance. První řada speciálně navržených zásobníků papírových ručníků a čisticích utěrek pomáhá pracovníkům zachovat profesionální vzhled a pořádek v průmyslovém závodě.
 
2009
Uvedení systému Tork Easy Handling™. Ergonomický obalový systém zjednodušuje otevírání, přepravu a likvidaci a nastoluje nový standard pro celé odvětví.
 
 
1998_to_2008.jpg

Globální nabídka pro všechny segmenty

Naše zásobníky se dostávají na novou vyšší úroveň díky novým funkcím a naše společnost dále roste na světových trzích. V tomto desetiletí se z nás stává skutečný celosvětový lídr.
 
2007
Tork, vzniklý sloučením severoamerických firem Mainstreet, Coronet a Park Avenue, se stává značkou s hodnotou miliardy dolarů a prodává se v 70 zemích na celém světě. 
 
2003
Uvedení systému Tork Xpressnap® v Severní Americe. Systém mění pravidla hry v oblasti běžných zásobníků na ubrousky a zaručuje snížení spotřeby o 25 %.
 
2002
Uvedení technologie QuickDry. S pomocí technologie TAD (Through Air-Dried) si zákazníci jemnějším výrobkem osuší ruce ještě rychleji. 
 
 
1988_to_1998.jpg

Budování vedoucí značky

Vedoucí postavení naší značky budujeme prostřednictvím rozšiřování nabídky a zaváděním inovací, které nastolují nový standard v oblasti profesionální hygieny.  
 
1995
Společnost Mölnlycke kupuje firmu PWA a s ní přicházejí čtyři značky: Apura, Hotel Exclusive, MAP a Amandi. Je rozhodnuto, že Tork dostane jako vůdčí značka v oblasti profesionální hygieny přednost.
 
1993
Uvedení řady kovových zásobníků, navržených s cílem uspokojit požadavky nejnáročnější klientely. 
 
1992
Tork je jedním z prvních výrobců utěrek, který využívá v procesu výzkumu a vývoje hodnocení životního cyklu výrobku.
 
1991
Uvedení řady zásobníků Box 90, kterou navrhl slavný automobilový konstruktér Giorgetto Giugiaro.
 
 
1978_to_1988.jpg

Systémy, které přinášejí změnu

S novými řešeními vstupujeme do nových oblastí a na nové trhy po celém světě. 
 
1987
Tork se stává přední značkou v oblasti profesionální hygieny, sortiment zahrnuje 500 produktů a je uveden logotyp Tork.
 
1986
Společnost Mölnlycke kupuje závod Edet Bruk a poprvé v historii profesionální hygieny začíná používat na výrobu jednorázových výrobků recyklovaný papír.
 
1980
Tork vstupuje na severoamerický trh a v kampani zaměřené na budování povědomí o značce figuruje švédský boxer těžké váhy Ingemar „Ingo“ Johansson.
 
80. léta
Uvedení řady zásobníků Box 80. Kompletní řada zásobníků v různých barevných škálách je první svého druhu na trhu. Zásobník se vyrábí z průsvitného plastu, což zákazníkům pomáhá lépe identifikovat potřebu doplnění.
 
1979
Značka Tork vstupuje do sféry toalet a umýváren s kompletním systémem na mýdlo; zásobník S-Box a řada mýdel pro různé potřeby, například „extra jemné“, „pro náročné prostředí“ a „tělový a vlasový šampón“.
 
 
1968_to_1978.jpg

Historie inovací

Příběh značky Tork začal v roce 1968 spolu s vytvořením utěrky „All-Tork“. „Torka“ znamená švédsky „osušit“ nebo „otřít“.  
 
1975
Skupina SCA kupuje firmu Mölnlycke, zachovává však název Mölnlycke a zahajuje spolupráci v oblasti výrobních postupů, výzkumu, vývoje a získávání zdrojů vláken.
 
1973
Uvedení zásobníku M-Box se středovým odvíjením bez dutinek. Na celá desetiletí se stane nejpoužívanějším zásobníkem v oblasti profesionální hygieny.
 
1968
Uvedení utěrky All-Tork, první jednorázové utěrky, která nahrazuje hadry. To je začátek naší cesty plné inovací, které stále posouvají standardy na trhu profesionální hygieny.

Tisk Stáhnout