Šíření MODness – závazek podnikat tím správným způsobem

MOD Pizza je jedním z nejrychleji rostoucích fast pizza řetězců ve Spojených státech. V USA a Velké Británii má více než 150 provozoven a dalších 100 plánuje otevřít. Společnost MOD Pizza, která byla založen a sídlí v Seattlu ve státě Washington, je platformou pro „dělání správných věcí“. Zaměřuje se na své zaměstnance, zapojení komunity a ochranu životního prostředí. Myšlenka je jednoduchá – starat se dobře o zaměstnance a zákazníky a podnik se postará sám o sebe. Nebo, jak tomu říkají v MOD Pizza: „Šíření MODness.“ Tork je pro MOD v mnoha ohledech oddaný a hodnotný partner – od péče o drobnosti až po poskytování inovativních řešení vhodných pro konkrétní obchodní potřeby společnosti MOD. Dana Grueber, senior manažerka pro národní zákazníky Tork, říká: „Chceme být hnací silou inovací, které vycházejí ze skutečných potřeb zákazníků, a nikoli z toho, o čem se domníváme, že jsou jejich potřeby.“ 
 
Například Tork Xpressnap Ad-a-Glance s marketingovým nástrojem, který si může každý podnik vytvořit podle vlastních představ, skutečně pomohl společnosti MOD Pizza vyprávět její příběh – způsobem MOD.
 
Keith Karas, viceprezident pro dodavatelský řetězec ve společnosti MOD Pizza, vysvětluje: „Je pro nás velmi důležité mít výrobky, které lze recyklovat a kompostovat. Tork neustále inovuje, má produkty, které potřebujeme pro provoz našeho podniku. Chceme mluvit o našich hodnotách, o různých promo akcích, které plánujeme a nabízíme, chceme mluvit o získávání finančních prostředků pro dobročinné účely, chceme mluvit o věcech, které děláme pro komunitu. Zásobníky Ad-a-Glance nám umožňují šířit informace způsobem, který zákazníky neobtěžuje.“ Není divu, že „Šíření MODness“ je mantrou značky.
 
MOD Pizza se aktivně zajímá o místní komunitu a vede různé místní iniciativy v oblasti udržitelnosti a rovněž dobročinné iniciativy. Každý rok v listopadu například věnuje týden tzv.Šíření MODness, kdy všechny provozovny MOD věnují místní charitativní organizaci 1 USD za každou prodanou pizzu MOD. Jen v loňském roce společnost MOD vybrala více než 364 275 dolarů pro organizaci Generosity Feeds, která bojuje proti hladovění dětí ve Spojených státech. Iniciativa, do které se zapojilo 279 provozoven ve 26 státech, 5 000 příznivců MOD (tzv. „MOD Squaders“) a spousta zákazníků, je jen jedním příkladem toho, jak MOD pracuje na „Šíření MODness“ za dveřmi svých restaurací. 
 
Značka Tork je hrdá na to, že pomáhá přivádět takové iniciativy k životu. Funkce Tork Xpressnap Ad-a-Glance představuje dokonalý způsob, jak oslovit zákazníky a podporovat povědomí o značce bez obětování závazku udržitelnosti. Pomocí Tork Xpressnap Ad-a-Glance lze například šířit zprávy o iniciativách fundraisingu, jako je „Fundraise Your Heart Out“. Ty inspirují zákazníky, aby se zapojili do nejnovějšího projektu, který pizzerie MOD realizuje ve prospěch komunity. Pomocí nového marketingového nástroje, který lze vlastními silami přizpůsobit svým představám, může MOD online vytvářet vlastní panely Ad-a-Glance a stejné reklamy tak sdílet jak ve svých provozovnách, tak i na stránkách sociálních médií, a podpořit tak své marketingové snahy. V tomto případě mohou zákazníci navštívit stránku facebookové události „Fundraise Your Heart Out“ společnosti MOD a přečíst si o této dobré věci více informací. 
 
Zásobníky Tork Xpressnap se snadno doplňují a umožňují hygienické dávkování po jednom ubrousku, což pomáhá zlepšit celkovou atmosféru každé restaurace. Chris Bober, manažer provozoven MOD Pizza v oblasti jižního Seattlu říká: „Jako host, který přichází do naší restaurace, vůbec nepřemýšlíte nad ubrousky, dokud není zásobník na ubrousky prázdný. Je to pro nás jednodušší, protože je to věc, na kterou v provozu nemyslíte, ale chcete, aby fungovala tak nějak automaticky.“
  
A když přijde na „Šíření MODness“ napříč 150 provozovnami a počítání? 
 
 „Potřebujeme partnera, který dokáže držet krok jak v USA, tak v mezinárodním měřítku,“ říká Keith. „A Tork to dokáže.“  
 
  • Podpořte své podnikání.  Začněte s AD-a-Glance zde

Potřebujeme partnera, který dokáže držet krok jak v USA, tak v mezinárodním měřítku,“ říká Keith. „A Tork to dokáže.“

Keith Karas

Viceprezident pro dodavatelský řetězec, MOD Pizza