EasyCube_digital cleaning.tif

Zpráva o kancelářských trendech

Nová zpráva o kancelářských trendech: hygiena hraje rozhodující roli v měnícím se kancelářském prostředí

Snaha o chytřejší, zdravější a ekologičtější řešení, která splňují očekávání zaměstnanců, se mění podle toho, jak společnosti vidí své kanceláře a podle toho musí facility manažeři a úklidové společnosti přemýšlet o hygieně kanceláří. Metropolitní oblasti s vysokou hustotou obyvatelstva a různorodou škálou podniků a pracovišť jsou hnací silou rozvoje. Abychom pochopili, jak se kancelářské prostředí mění a jaký to má vliv na hygienu a facility management, vypracovali jsme Zprávu o kancelářských trendech. 


Tork_the flexible office_low_res.jpg

Moderní kancelář – inteligentní, uvědomělá a flexibilní

Tato zpráva je založena na rozhovorech s experty na kancelářské plánování, facility manažery a on-line průzkumu, kterého se zúčastnili kancelářští pracovníci ze 17 velkých měst, jako je New York, Šanghaj a Londýn. Výsledky ukazují tři trendy – stále inteligentnější, uvědomělejší a flexibilnější kanceláře. Zaměstnanci jsou stále více náročnější a požadují více od jejich pracovního prostředí. Větší konektivita a flexibilita způsobu organizace pracoviště umožňuje vývoj v této oblasti.

“Přechází se od tradičních kanceláří k interiérům založeným na činnostech, kanceláře prošly a stále procházejí konstantním vývojem. Pochopení tohoto vývoje bude klíč k poskytnutí řešení, která budou relevantní v kancelářích zítřka” říká Jenny Logenius, Global Brand Innovation Manager společnosti SCA.

Nadcházející příležitosti

Zaměstnanci očekávají "hmatatelné" zlepšení, vyvíjejí tlak na zaměstnavatele a správu a údržbu budov. Manažeři se snaží nabízet kancelářské prostředí, které je bezpečné, ekologické a atraktivní. To přináší nové možnosti pro správce budov a úklidové společnosti. 

Věděli jste, že?

  • 4 z 10 zaměstnanců uvádí, že se setkali s prázdným zásobníkem na mýdlo nebo na papír a se sociálním zařízením, které nebylo řádně uklizené
  • 56% zaměstnanců věří, že dodržují hygienu více než většina kolegů na jejich pracovišti
  • 65% pracovníků souhlasí, že návrh kancelářského prostoru má dopad na atmosféru mezi spolupracovníky
 
Celou Zprávu o kancelářských trendech si můžete přečíst zde

Kancelář zítřka – inteligentní, uvědomělá a flexibilní

6 odborníků, 17 městských oblastí, 8,000 kancelářských pracovníků